Hoe kan ik gratis internetten op mijn mobiel?

Ik heb net een nieuwe mobiel en daar wil ik nu graag gratis op kunne internetten (via wifi of draadloos, of is er nog een andere optie?). Je moet allemaal wachtwoorden in vullen, nu heb ik die wel, maar weet neit welke ik moet gebruiken.
ssid, WPA key, Security code, Encryption

Wie kan me helpen?

Mijn mobiel is van LG,
En ik heb zo'n draadloos internet ding van KPN

Toegevoegd na 18 uur:
Het is gelukt. dank allemaal!

Toegevoegd na 18 uur:
Het is gelukt. dank allemaal!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel Android neem ik aan?

Het beste antwoord

Volgensmij is er geen andere optie maar wpa wachtwoord stel je in met het wachtwoord dat je ook gebruikt om internet te krijgen via je laptop/desktop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan gaat die varifiëren, en dan onthouden WPA/WPA2 PSK, dan weer varifiëren en dan verbinding verbroken (-_-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke lg telefoon heeft u dan zal ik het even voor u opzoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er was geen ander antwoord