Samsung Galaxy S i9000 of Blackberry Bold 9780?

Wat is jullie ervaring?

Weet jij het antwoord?

/2500

De Samsung Galaxy S is een telefoon die beter is op gebied van entertainment (apps, internet, video, muziek enz) en snelheid (schakelen tussen en opstarten van programma's). Het eerste vanwege het besturingssysteem en het laatste vanwege de 2 keer zo snellere processor dan die van de Blackberry. De Blackberry is een telefoon waar je heel makkelijk berichten mee kan sturen, omdat het toetsenbord voelbaar is. Ik heb er ervaring mee dat een touchscreen toetsenbord minder makkelijk te bedienen is dan een echt toetsenbord om het zo maar even te noemen. Daarnaast is uit sociaal oogpunt de Samsung ook stukken beter, want de Samsung heeft juist dingen, zoals apps, die je graag aan anderen zult laten zien, waardoor je jezelf niet afzondert als je met je telefoon aan het spelen bent. Bij een Blackberry zul je erg veel gaan pingen en zoals je dat op straat ook ziet, zijn die mensen dan gewoon in hun eigen wereld. Net of ze zitten te msn'en op hun telefoon. Maar kijk zelf op de kieskeurig site om de telefoons te vergelijken bij de specificaties en zoek op wat voor doelgroep de telefoons hebben, dan kun je zelf bepalen welke telefoon het beste bij je past, want daar gaat het denk ik om ;)

Blackberry Bold 9780! Heb deze telefoon zelf ook, er zitten nog een aantal kleine kinderziektes in OS 6 maar die zullen bij de volgende update waarschijnlijk wel verholpen zijn. Samsung raad ik niet aan, het bedrijf staat bekend om de mankementen aan de touchscreentelefoons.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100