Kan je bij de rtlxl android app gtst shortie's bekijken?

Ik wil de rtlxl app voor android downloaden omdat ik dan de gtst shorties van die dag in de ochtend kan bekijken
Maar staan de shorties wel op de app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er staan shortie s op de app, eerder stonden ze idd à avonds er op, maar nu lopen ze een dag achter, dus antwoord is ja shortie s staan er op, en nee je kan ze niet voor de serie begint bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je ze ook niet de ochtend ervoor kijken? Dus bijv. gtst komt maandag avond, kan ik dan de shortie maandag ochtend kijken?
Ik wil hem namelijk ook downloaden voor mijn samsung galaxy s2