Welk abonnement moet ik hebben voor iPhone 4s oneindig internet?

Hallo

Ik zou graag willen weten hoeveel een iphone 4s met oneindig internet per maand kost, maakt niet uit bij welke firma, tmobile vodafone idc. :

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je bij T-Mobile een iSmart-abonnement neemt, heb je onbeperkt internet. Wel wordt je snelheid naar beneden bijgesteld naar 64 kb/s als je 800 MB hebt gebruikt.
Verder zijn er, voor zover ik weet, geen abonnementen met écht onbeperkt internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-mobile heeft onbeperkt internet. Maar daar zit ook een beperking aan. Namelijk als je boven een aantal MB's komt (dit staat in de policy voorwaarden) Dan wordt de snelheid naar beneden geschroefd dat er bijna niet meer mee te werken is!

Dus onbeperkt is ook beperkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij gsm-topdeal.nl hebben ze nog onbeperkt internet, ze hebben daar wel iphones weet alleen niet zeker of het de iphobe vier is en of het alleen mogelijk is als zakelijk abbonement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt onbeperkt internet bestaat niet meer. Bij Hi en TMobile kan je door blijven internetten nadat je je data uit je bundel hebt verbruikt, maar dit is tegen een sterk gereduceerde snelheid. Bij TMobile kost dit wel 5 euro en kan je je snelheid weer terugbrengen naar de originele snelheid voor 10 euro.

Bij deze een overzicht van de abonnementen met meer dan 1000MB bij een iPHone4S: http://www.infoon.nl/smartphone/Apple/iPhone+4S+16GB/abonnementen/