Hoe dat kan, dat kan verschillende redenen zijn.
Een corrupt bestandje, een geheugenprobleem tijdens het booten enz enz
Je volgende vraag zal wel iets zijn van " en wat nu? "

Oke, verwijder je accu, tel ff tot tien en plaats je accu en start hem weer op.
Doet hij het, klasse
Doet hij het alsnog niet?
@#$#
Oke, dan start je hem op in recoverymodus en doe je een zogenaamde harde reset.
Je bent wel alles kwijt, maar ja je kon er toch al niets meer mee.
Start nu je telefoon op in de recoverymodus
druk de volume up + Home + power knoppen gelijktijdig in om in de recoverymodus te komen.
Gelukt?
In het venster wat je nu ziet kan je naar boven en naar beneden scrollen met behulp van je volumeknop ( bevestigen met je home ).
Scrol nu naar factory reset en bevestig dit.
Het zelfde doe je ook met clear cash en dalvik cash ( die laatste kan je vinden onder geavanceerd ).

Heb je dat allemaal gedaan?
Dan kan je hem herstarten.
Let wel, de eerste boot ( start ) kan iets langer duren dan wat je gewent bent.
Maar daarna is hij weer schoon ............en leeg.
Want je bent daardoor wel alle instellingen en apps kwijt.

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan mogelijk zijn dat hij kapot is en gerepareerd moet worden heb het zelf ook gehad en niet dit kan niet door je zelf verholpen worden mogelijk is er sprake van dit is een meer voorkomende probleem bij deze telefoon hij start op en dan gaat hij weer op starten

ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben