Waarom zegt mijn smartphone steeds dat er geen intern geheugen meer genoeg is om een spelletje van 15 mb te installeren terwijl ik nog 40 mb over heb?

Ik weet het, byna al mn vragen gaan over myn smartphone.

Ik kan er wel mee werken, maar als ik iets wil installeren gebeuren de raarste dingen.

Dus, ik wou het spelletje "yumm" (17 mb) installeren.

Ik had nog iets in de 20 mb over maar er verscheen steeds een bericht dat ik niet genoeg geheugen meer over heb.

Daarom heb ik 3 andere spelletjes gewist, toen was er iets in de 40 mb over en het ging nog niet!

Toen gaf ik het op en wou mijn oude spelletjes weer terug installeren, dat heb ik gedaan met 2 ervan, maar de derde, van 15 mb gaat niet meer (zelfde probleem, "onvoldoende geheugen") terwijl ik nog 40 mb over heb!

Wat moet ik doen??

ps: de spelletjes zijn gedownload via sd-kaart door de site www.apktop.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit heb ik ook op mijn iphone. Als ik bijvoorbeeld een spelletje van 300mb wil downloaden, en ik heb maar 700mb op mijn iphone, downloadt hij hem niet. Je moet dus ongeveer 2x zoveel ruimte vrij hebben op je smartphone, dus in jouw geval 120mb ( of 100mb kan ook! )

ik hoop dat dit geholpen heeft! :-)