als ik samsung phone aansluit via usb aan pc, krijg ik geen toegang tot de sd-kaart, hoe veranderen?

volgens de telefoon zit er een sd-card (mini) in, maar als ik via pc kijk, krijg ik boodschap dat ik de drive (dwz op de phone) leeg is,

Toegevoegd na 3 uur:
als ik verbind, geeft toestel (samsung) wel aan dat er usb-verbinding is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Normaal kan je in je instellingen de USB-connectiemethode wijzigen. Bij veel Android-telefoons is dat: Instellingen > PC-verbinding. Daar kan je kiezen om bijvoorbeeld enkel je toestel op te laden, media te syncen of een dergelijke optie.