Met welke app kan je van iPhone gratis sms'en naar Samsung telefoon?

Er is iemand waarmee ik veel sms en ik heb een iPhone en de ander een Samsung galaxy. Is er een app waarmee wij gratis kunnen sms'en?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Volgensmij kan je de what's app gebruiken, die gebruik ik met mijn nicht doe ook een samsung galaxy heeft. Maar je moet wel internet op je mobiel hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
What's app idd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whats app, msn applicatie en pingchat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf whatsapp, heel handig ik raad het je aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp FTW