Waarom lukt sms niet meer met galaxy txt na legen buffer?

Ik heb de buffer leegemaakt en een stop geforceerd aangezien 1 smsbericht telkens in de app blijft staan maar niet zichtbaar is. Hoe los ik dat op?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik zie nu dat ik niet op buffer legen kan klikken maar alleen op stop forceren en gegevens wissen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Soms gebeuren er zaken in de achtergrond waar bepaalde programma's weer moeite mee hebben en zich dan verslikken.
Opties?
Een herstart, eventueel even de batterij verwijderen.
Geen soelaas?
Ga dan in recovery en doe een wipe cache partition.
Nog geen soelaas?
Overweeg dan een algehele factoryreset.

Let wel, als je geen backup maakt dat je met deze actie al je gegevens en apps kwijt raakt.