Hoe kan ik mijn android telefoon aan een gmail account koppelen?

Om apps te downloaden, bijvoorbeeld van market.android.com moet ik mijn android telefoon aan een gmail account koppelen. Mijn gmail ontvang ik al wel op mijn mobiel. Toch krijg ik de melding dat mijn gmail account niet aan een android telefoon is gekoppeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je vermelden wat het merk + type is van je telefoon? Sowieso moet je alles instellen op je telefoon, dus niet via market.android.com. Wellicht dat je een oude versie van Android hebt, zonder Market-ondersteuning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een htc magic

Antwoorden (1)

Vreemd hoor, wanneer je op de android markt klikt staar er inderdaad dat je je telefoon moet koppelen aan googlemail, maar je ziet dan ook gelijk dat je daar kan inloggen met je gmail account, heb je dat ook gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dan heb ik ingelogd, maar dan staat er dat er geen android telefoon aan dat gmail account is gekoppeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan heb ik nog een ander alternatief voor je, ga eens naar ''instellingen'' en vervolgens klik je op '' accounts en synchronisatie'' Daarna klik je op ''account toevoegen'' Dan kun je door een lijst scrollen waar je accounts van kunt toevoegen, bijvoorbeeld van hyves facebook etc.
En je ziet als het goed is google er ook bij staan, klik daar op. Vervolgens volg je de gewoon de stappen die op het scherm verschijnen. Laat me weten of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas, google staat daar niet bij. Gmail staat daar wel bij, maar dat helpt ook niet..