Iemand een idee hoe mijn volume en mute knoppen weer moeten werken?

De volume en Mute knop van mijn BlackBerry bold doet/doen het niet meer wanner die is vergrendeld!
Dus normaal doen ze het wel, Alleen als die vergrendeld is niet meer. Eerst deed die het gewoon nog toen die vergrendeld was maar na een nachtje slapen doen ze het niet meer..
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Batterij er uit halen en er weer er in stoppen doen wonderen.. Reset anders een keer je blackberry.