Bestaat hier een app voor?

Hallo, ik eb van een meisje uit mijn klas de geschiedenis samenvatting gekregen, nu wil ik het uitprinten, maar om
Foto's van haar schrof te printen...
Is er een app
Die van een scan/ hamdschift/ papiertje een word document maakt of in ieder geval printbare tekst?
Ik heb een iPhone 4, dus graag een app uit de appstore of een programma voor windows, bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb het vroeger al eens geprobeerd (op de mac) maar dat ging traag.
Ik heb geen Windows maar misschien best eens ocr converter googelen oftewel www.onlineocr.net/ je upload je afbeelding op deze site en die converteert jou foto in tekst.

In de AppStore had ik eens een app gevonden die een woord kon herkennen (met de camera) maar dat was een soort vertaal app zodat je niet eerst de tekst moest intypen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf de camscanner app (gratis) en deze werkt op zich wel prettig. Er komen goeie documenten uit. Zowel word. als pdf...!!
Succes