Waarom krijgt mijn LG L3 de melding alleen als ik unlock?

Ik heb een LG optimus L3.
Het volgende probleem doet zich voor:
Als het scherm op 'lock' staat, ontvangt hij het bericht alleen, wanneer ik unlock, of 10 min later, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan moet je een instelling aanpassen, het gaat over je wifi gok ik?
Dit had ik eerst ook, en de instelling staat een beetje verstopt.

Opties -> verbindingen -> wi-fi instellingen -> (op die knop linksonderin drukken) geavanceerd selecteren -> wifi slaapbeleid moet je veranderen naar nooit.

Als het goed is komen je meldingen dan wel binnen, standaard word je internet uitgezet als je scherm op lock gaat.
Ritsuka