Hoe kan ik onbekende contacten verwijderen (anders dan één voor één)? en hoe kan ik voorkomen dat die er weer automatisch in komen? . Ik heb Sg2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (2)

Hier is niet zomaar een antwoord op te geven. Het ligt er ook aan of je je telefoon en contacten dus synchroniseert met gmail.
Op de telefoon kun je een contact verwijderen door het contact te selecteren en vast te houden. Dan krijg je een selectie menu waar ook de keuze "contact verwijderen" in staat.
Als je mhet over een onbekend contact hebt kan het ook zo zijn dat je je map met overige gmail contacten synchroniseert. Deze map kun je makkelijk uit je synchronisatielijst halen door op je telefoon in contacten op menu te drukken en dan "meer". Kies hier " weergaveopties".
Hier staan alle mappen (groepen) contactpersonen die je met gmail synchroniseert. Onderaan die groepen staat de groep "alle andere contactpersonen" . Kijk of deze aangevinkt staat en klik om het vonkje uit te zetten. Dan zouden al je onbekende contactpersonen weg moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt het beste het automatisch synchroniseren van Gmail- en Facebook contacten uitschakelen. Dan komen contacten uit deze bronnen niet opnieuw in jouw contactenlijst.

Dit kun je doen via Instellingen > Account- en sync. instel. Door op het Facebook- en/of het Gmail-account te drukken, kun je vervolgens het synchroniseren uitschakelen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl