Via de AppStore download je een app. Je typt in: gratis muziek en kiest een van de apps. Daarna ga je via die app naar 4shared.com en vanaf daar kan je dan nummers direct op je iPod krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar zijn verschillende apps voor , moet je de app store even kijken in zoek functie " free music " dan komen er een paar apps voor die gratis zijn waar je muziek kan downloaden.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je/u kunt het beste spotify gebruiken voor gratis muziek hierop heb je ook alle bekende nummers van dit moment, Nadeel is wel dat je daar internet voor nodig hebt. Anders zijn er ook andere apps hiervoor , zoek gewoon op free music.