Welke addertjes zitten er onder het gras bij het aanschaffen van de Samsung Galaxy S?

Ik wil hem gaan bestellen via gsm easy met een gratis wii. zie onderstaand webadres.
Wat voor valkuilen kan ik verwachten?

http://www.gsmeasy.nl/combo_details.php?g_id=1282&f_bundelid=&f_id=760&f_cat=nieuwgsm&k_id=157738

Toegevoegd na 16 minuten:
verder zie ik op deze site iets van smsbundel is 2 maanden geldig. Wat wordt hiermee bedoeld bij een 2-jarigabonnement

http://www.gsmweb.nl/forms/vodafone/abo_tarief.htm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

24 mnd x eur 25 p mnd + eur 24,50 aansluitkosten = eur 624,50 voor 200 belmin / 400 sms / internet

Als ik even kijk bv bij Telfort dan kosten 200 belmin 4,95
Internet 6 mnd voor eur 2,50 daarna eur 10 =
24 mnd x eur 4,95 = 289,50
6 mnd x eur 2,50 = eur 15 + 18 mnd x eur 10 p mnd = eur 195 Totaal dus 484,50

Verschil pakket met simonly = eur 140

Voor die eur 140 heb je dus een telefoon, was accessoires voor de WII en een 2 jarig vast contract. Terwijl de marktprijzen snel dalende zijn. Dus de keuze is aan jou

ps. Telfort biedt zijn pakket anders aan dan hoe Vodafone dat doet. Maar de basisgegevens blijven wel gelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit geen adder onder het gras, je moet gewoon goed lezen. Een motion pack is iets anders dan een gratis Wii. Een motion pack zijn een paar plastic accessoires die je met een Wii kunt gebruiken, maar de spelcomputer moet je echt zelf kopen.
paulus811
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Als je echt goed leest, staat er dit: "Compleet met: Zwarte Wii spelcomputer, Wii MotionPlus, Nunchuk, Wii Remote, Wii Sports Resort en Wii Sports."