Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De s3 merkt het op als de gebruiker ernaar kijkt..? Hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
659
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je echt kijken of je gezicht in de buurt hebben van de front-camera?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een van die nieuwe features is Eye-tracking, deze techniek houd je ogen in de gaten, waardoor het toestel geen zwart beeld meer zal geven zolang je ernaar kijkt, bijvoorbeeld als je iets aan het lezen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De camera aan de voorkant heeft gezichtsherkenning. Zolang deze een gezicht 'ziet' zal de S3 aan blijven.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je dat of gok je dat? Als het echt om kijken gaat zal er meer bij komen kijken. Dan zal er software zijn die eye-tracking doet o.i.d.
paulus811
11 jaar geleden
Uiteraard zit er software achter deze functionaliteit. Dat het op deze manier werkt weet ik, omdat de smartphone gereviewed is door de mannen van hardwareinfo.tv. En die heb ik nog nooit op het uitkramen van onzin kunnen betrappen. Op 10:30 hoor je dat de camera 'kijkt' of er een gezicht in beeld is, net voor de camera in standbye gaat http://nl.hardware.info/tv/435/samsung-galaxy-s-iii-video-review
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dan gaat het helemaal niet om kijken, dat is wat ik bedoelde. Je kan dus compleet naar iets anders kijken zolang je gezicht maar in beeld is.
paulus811
11 jaar geleden
Ehh ja, maar dat is niet anders dan wat ik schrijf. Wat precies de grenzen zijn waarop de camera wel/niet op standbye gaat weet ik niet. Mijn antwoord is alleen gebaseerd op de review in bovenstaande link. Overigens lijkt het me in de praktijk niet heel aannemelijk dat je niet met je telefoon bezig bent, maar deze wel jouw gezicht detecteert. Tenzij deze staand op een lader op je bureau staat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding