Is www.recyclemichael.nl betrouwbaar voor het inleveren van mijn telefoon?

Is het betrouwbaar hier mijn mobiel naar op te sturen, zie geen ervaringen met deze aanbieder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb er geen ervaring mee, maar je kunt ze controleren via de Kamer van Koophandel. Kijk of de gegevens betrouwbaar zijn. De website zit er in ieder geval netjes uit en onderaan de homepagina heb je ook veel Keurmerken/logo's.

Dit stond er bij FAQ:

'Recycle Michael is een betrouwbare, en bij de Kamer van Koophandel geregistreerde onderneming. Dat wil zeggen, wij zijn geen internetcowboys. Wij proberen iedereen een zo eerlijk mogelijke service te geven voor gebruikte goederen. Hierbij staat een zo hoog mogelijke vergoeding centraal. Je kunt ons gerust je goederen opsturen. Mocht je ons toch even willen controleren, neem dan gerust contact met onze support afdeling op!'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het via de post gaat dan heb ik me twijfels. Maar als het gewoon een winkel is dan is het veilig. (reken niet op heel veel geld, dus geen 100/180
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook inleveren bij de MediaMarkt servicebalie, dat is 100% betrouwbaar, ik zou geen risico nemen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk gerust ook eens op onze website gsmloket.com. Hier staan onafhankelijke klanten reviews (zie bijgevoegde bron). Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook altijd even contact met ons opnemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tevens kunt u uw toestellen gratis naar ons antwoordnummer sturen en voor meer zekerheid aangetekend naar ons postbus adres.