Hoe komt het dat mijn vergrendel icoontje verdwenen is? (ipod touch 3g)

Ik heb een ipod toch 3g , die ik pas gejailbreakt heb ( ik weet het, het is stom dat ik dat gedaan heb)
En nou had ik voor de lol een paar cydia apps gedownload , en nou is plotseling het icoontje verdwenen waarmee je kan zorgen dat je ipod niet meedraaid!
Hoe kan ik hem weer terugkrijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom is het stom dat je je iphone hebt gejailbreakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet gewoon 2 keer homeknop en dan 1x naar links op die soort ronde pijl drukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ wow
Omdat je garantie dan vervalt , en dat wist ik niet @ roland 1995
Dat is die knop waarmee de muziek gaat spelen , ik bedoel de knop er links naast van ( bij mij is die nu helemaal zwart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 'm update zie je er niks van dat hij was gejailbreakt.
cydia en alles is dan weg.

Het beste antwoord

Als je de juiste softwareupdate hebt (volgens mij minimaal 4.0) dan kun je multitasken. Je drukt dat twee keer op de Homeknop kort achter elkaar. Onderin het scherm zie je allerlei icoontjes staan van programma's die nog openstaan. Schuif één keer naar links en je krijgt de optie om het scherm te vergrendelen (meest linker icoontje).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer hem in itunes te herstellen. Dan is wel je jailbreak eraf, maar is die wel terug naar fabrieksinstellingen.