Mijn mobiel zoekt geen enkele wifi verbinding meer. Wat nu?

Ik heb vandaag mijn mobiel per ongeluk laten vallen en alles doet het behalve wifi hij zegt dat hij scant maar er komt helemaal niks voor wifi bereiken terwijl die er wel zijn. En het scherm springt om de 10 seconden weer aan. Ik heb het al paar keer uitgezet maar ik krijg nog steeds geen wifi bereik. Ik heb een Samsung Galaxy Y. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Heb je het op meerdere wifi netwerken getest?

Nog steeds geen wifi bereik:

Vermoedelijk is bij de val de connector van je wifi ontvanger losgeschoten, of is je wifi ontvanger defect geraakt (wat zelden voorkomt)

Om dit helemaal uit te sluiten zou je de telefoon helemaal opnieuw moeten installeren en kijken of de wifi dan wel werkt. Anders raad ik je aan naar een reparatiebedrijf te gaan en te vragen of ze de wifi ontvanger willen controleren. Let op de grote prijsverschillen bij diverse winkels, sommige kijken voor 10 euro naar de ontvanger en vervangen hem voor een paar euro, er zijn ook reparateurs die er het 10 voudige voor vragen.

Als je erg handig bent kun je dit ook zelf doen, op internet zijn er diverse gebruikershandleidingen te vinden over hoe je je telefoon moet openen en waar de wifi ontvanger zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er het best mee naar bijvoorbeeld de Phone House gaan, daar hebben ze er veel verstand van en meestal, als het niet te lang duurt, willen ze het wel even gratis voor je doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is dit een hardware probleem, neem je mobiel mee naar waar je hem hebt gekocht en vraag of zij het voor je kunnen oplossen/repareren.