Zijn er mobieltjes waar je mapjes op kan maken waar een wachtwoord op zit als je er prive dingen opzet ?

Welke telefoons hebben dit ?>

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

volgens mij hebben samsungs daarvoor een wachtwoord , je kan op de mappen die je wil een wachtwoord plaatsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan op de iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dit op alle smartphones.

In ieder geval de iphone en android. vaak met je daarvoor wel een programmaatje installeren, maar omdat voor smartphones de gekste software wordt gemaakt, zijn dit soort programma's zeker te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke iPhone app dan? Ben ik wel benieuwd na!
Op de Samsungs en Android toestellen is het ingebakken,wel even goed kijken in het O.S. van deze toestellen,is vrij lastig te vinden. . Verder voor de iPhone even in de AppStore zoeken,want daar heb ik er 2 gevonden:

App Lock.app (5 Dollars)

iLox.app
= Gratis
Ik heb begrepen,dat je voor deze laatste jezelf zult moeten registreren.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Corby ( heb ik gehad ) Samsung Star ( heb ik nu ) zijn 2 erg goede telefoons en daar kan je een wachtwoord op zetten waar je maar wilt ;)