Hoeveel 'vaste' programma's (apps) heeft een iPhone4?

Volgens een vriendin mis ik de iPod App op mijn iPhone want ik kan mijn Videoclips die ik heb gedownload, niet terug vinden. Kan dat kloppen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Welke programma's staan er vast op.

Toegevoegd na 1 uur:
Mss ligt het aan de muziek video's die ik heb gedownload maar ik kan ze wel bekijken en beluisteren via iTunes dus begrijp ik niet helemaal waarom ik ze dan niet op mijn iPhone krijg. Zelfs niet onder de 'Video' App.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit is een veel voorkomend probleem. Je computer herkent verschillende video formaten zoals; .avi .mp4 .xvid en nog veelmeer anderen. je iDevice (ipod, iphone, ipad) herkent er maar een paar, je kunt je film/video dus niet vinden omdat je iDevice dat formaat niet ondersteund, je hebt gratis apps die je bestand kunnen converten (naar een andere formaat wijzigen) maar je hebt ook apps waar mee je de film wel kunt afspelen, de meeste kosten wel geld, maar dan heb je ook iets! Voor mijn iPad gebruik ik AvPlayer (ik weet niet of je het kan downloaden voor de ipod of iphone) daarmee kan ik films direct kijken nadat ik ze heb gedownload
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk antwoord

Andere antwoorden (1)

Ik tel op mijn iphone4 25 vaste apps
Maar ik snap je vraag niet helemaal
De iPod app daar kan je alleen muziek luisteren tenzei je ios 5.0 hebt
Ga anders helemaal naar links en zoek de video die je zoekt