Hoe kan ik op mijn ipod een achtergrond krijgen?

Ik heb een iPod Touch 3g 4.2.1 hij is gejailbreakt met greenpois0n. Ik heb hem laatst moeten herstellen want hij liep vast nu weet ik niet meer hoe ik de achtergrond (voor het scherm wat normaal gesproken zwart is) een afbeelding geef.

Alvast bedankt,

Laurens

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik wil weten welke instellingen ik in cydia moet installeren en downloaden. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker, of dit nog helpt met de huidige jailbreak en cydia, maar toen ik dit deed moest je zoeken naar background and multitasking, die downloaden en installeren en als het goed is heb je dan multitasking en kan je backgrounds instellen Toegevoegd na 1 minuut: Zoeken in cydia

Opgeslagen foto >Klik links onder (een vierkant met een pijl naar buiten) > Gebruik als achtergrond.

Eerst klik je op instellingen. Dan zie je ergens bovenaan in het balkje links: helderheid en achtergrond. Daar klik je op. Dan klik je op achtergrond en je kan kiezen tussen een achtergrond die er al op staat of een foto. Veel succes!

Zegt "WinterBoard" je iets? Dit gebruik ik hiervoor en werkt perfect :-)

''Winterboard'' via cydia downloaden en dan kan je thema's downloaden via cydia, dan winterboard openen van je springboard select themes. Eentje uitkiezen dan op home button klikken hij respringt en dan heb je hem succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100