Hoe kan ik op mijn ipod een achtergrond krijgen?

Ik heb een iPod Touch 3g 4.2.1 hij is gejailbreakt met greenpois0n. Ik heb hem laatst moeten herstellen want hij liep vast nu weet ik niet meer hoe ik de achtergrond (voor het scherm wat normaal gesproken zwart is) een afbeelding geef.

Alvast bedankt,

Laurens

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik wil weten welke instellingen ik in cydia moet installeren en downloaden. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met jailbreaken kan je veel, zoals whatsapp downloaden(kan tegebwoordig ook zonder) enz. Maar je moet wel bedenken dat er risico's aan zijn verbonden , ik weeet dat dit niet het antwoord op je vraag is, maar mn vriendin deed dit ook en soms bleef ie wel dagenlang stilstaan. Maar je moet wel beseffen dat dit zeer zelden voorkomt, dus je hoeft je waarschijnlijk geen zorgen te maken en anders haal je het er gewoon van af ;)! Nu even antwoord op je vraag:
Als het niet via je ipod zelf lukt, dus via afbeeldingen > foto > op pijltje klikken > als achtergrond instellen
En anders moet je het via itunes instellen,
Alvast succes he ;)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alvast bedankt maar nu weet ik nog niet welke instellingen ik moet hebben via cydia want via mijn ipod kan het niet.

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker, of dit nog helpt met de huidige jailbreak en cydia, maar toen ik dit deed moest je zoeken naar background and multitasking, die downloaden en installeren en als het goed is heb je dan multitasking en kan je backgrounds instellen

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoeken in cydia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor de hulp.

Andere antwoorden (4)

Opgeslagen foto >Klik links onder (een vierkant met een pijl naar buiten) > Gebruik als achtergrond.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar met een 3G kan dit niet het kan dan alleen met jailbreak en die heb ik maar je moet dan wat installeren op cydia weet jij ook wat?
Eerst klik je op instellingen.
Dan zie je ergens bovenaan in het balkje links: helderheid en achtergrond.
Daar klik je op.
Dan klik je op achtergrond en je kan kiezen tussen een achtergrond die er al op staat of een foto. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zegt "WinterBoard" je iets?
Dit gebruik ik hiervoor en werkt perfect :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Winterboard'' via cydia downloaden en dan kan je thema's downloaden via cydia, dan winterboard openen van je springboard select themes.
Eentje uitkiezen dan op home button klikken hij respringt en dan heb je hem succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik bedoel het zelfde als met een iPhone dat je gewoon foto's die op je iPod staan in kan stellen als die achtergrond.