Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik het icoontje van de app 'Google Play Music' uit de Play Store zichtbaar op mijn tablet?

Ik had nog nooit iets uit de Play Store gekocht, alleen gratis apps gedownload. Maar nu had ik met enquêtes invullen een bedrag verdiend dat ik in de Play Store diende te besteden. En dat moest voor het eind van deze maand, anders verviel het tegoed. Ik heb een muziekalbum uitgekozen en die staat nu inderdaad op mijn tablet. De icoon van de app 'Google Play Music' is echter niet zichtbaar.

Daardoor kan ik alleen bij die muziek komen door in de zoekoptie in de Play Store 'Google Play Music' in te vullen. Dan laat hij zich zien en kan ik door op Openen te klikken bij dat album komen en het afspelen. Waarom krijg ik niet gewoon een icoon van die app op mijn scherm en is dit euvel op te lossen? Mijn tablet is de android gestuurde Samsung Galaxy tab A.

Nu ik in de rubriek 'Gegevensgebruik' kijk zie ik alle apps die ik heb daar staan met hun icoontjes en daar staat die 'Google Play Music' ook bij.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
41

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om het icoontje van de app 'Google Play Music' zichtbaar te maken op je tablet, moet je de app downloaden uit de Play Store. Nadat je de app hebt gedownload, zal het icoontje automatisch verschijnen op je startscherm.
(Lees meer...)
Bronnen:
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding