Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Gedeeltelijk. Als je nog een reservekopie hebt, kun je die herstellen en dan heb je wat oudere savegames nog terug.

Maar ik zou eerst eens proberen om em weer werkend te krijgen zonder te herstellen. Probeer eens de iPod aan de oplader te hangen (liefst stopcontact), vervolgens de home en aan/uit knop voor 15 sec ingedrukt te houden, de knoppen loslaten, en dan proberen met de on/off knop de iPod weer aan te zetten (5 sec ingedrukt houden). Als de firmware niet beschadigd is zou dat je iPod moeten kunnen opstarten

Lukt dat niet, dan zit er denk ik inderdaad niks anders op dan de iPod te herstellen. Je kunt van te voren nog proberen om een reservekopie te maken, en die daarna terug te zetten (reservekopie kopieert alleen data van applicaties, niet de firmware zelf).

Als de iPod niet door iTunes meer wordt herkend, dan zul je naar een apple winkel moeten gaan om te kijken of ze de iPod daar kunnen repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je een ipod herstelt (via Itunes neem ik aan) wordt het geheugen geformatteerd en de firmware erop gezet. Vervolgens moet je alles er weer zelf op zetten zoals muziek, foto's en ook de games. Als je deze niet meer op je pc hebt, maar wel via Itunes hebt aangeschaft, kun je ze opnieuw kopen. Itunes weet dat je ze al een keer gekocht hebt en zal niets in rekening brengen. Bij het downloaden vanaf de Apple store krijg je daar ook een melding van.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Ja, je savegames ben je kwijt. Alle data op je iPod word er af gehaald en gereset naar fabrieksinstellingen. Vervolgens worden de apps die je gesynchroniseerd hebt met iTunes opnieuw er op gezet, maar je savegame is dan wel weg.
Wat is er aan je iPod kapot dat je moet herstellen?
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, hij doet eigenlijk niks meer. Zwart scherm en reageert niet. Maar ik heb bijvoorbeeld Farm Story, daar moet ik dus opnieuw mee beginnen? :'(
Kimath
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. Het kan zijn dat het online opgeslagen staat onder je account, omdat je voor dat spel ook internet nodig hebt om te kunnen spelen (dacht ik).
Maar ik ben bang dat je opnieuw moet beginnen. Word je iPod nog wel herkend als je deze bij iTunes aansluit?
Ja je bent al je apps en games kwijt.

tenzij je ze nog in het programma itunes hebt staan.

Ga voor meer duidelijkheid naar http://www.apple.com/nl/contact/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar mijn documenten dan naar mijn muziek dan iTunes, dan iTunes media, en dan mobile application. Daar staan je apps in een map ik zal ze voor de zeker Heidi naar een schijf kopiëren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent de games zelf niet kwijt, maar inderdaad wel de behaalde scores, of deze moet door de game zelf online worden opgeslagen als je bent geregistreerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding