Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net mijn Samsung galaxy ace maar er staan allemaal rare apps op hoe verwijder ik deze?

Het gaat om de volgende apps:
Czasoumilacz informacje plus.pl. De galaxy ace stond wel in het pools en welk van deze apps kan ik verwijderen en hoe? Er staat namelijk dat ze toegang hebben tot mijn sms berichten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
674
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij typhone.nl maar hoe kan ik ze verwijderen? Waar kan ik sowieso apps verwijderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je een toestel ontvangen wat voor de Poolse markt is geproduceerd. Ik heb via typhone.nl ooit een Nokia besteld, die bleek voor de Duitse markt te zijn gemaakt. Heel irritant. Ik kon wel "Nederlands" kiezen als taal, maar verder ging het niet. Ik hoop dat het met jouw Samsung anders kan. In ieder geval heb ik nooit meer iets besteld via typhone.nl!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga naar de instellingen van je telefoon in het applicatie menu. dan ga je naar applicaties en dan naar applicaties beheren daar kun je de app zoeken en vervolgens verwijderen.

Mocht je dit niet kunnen dan heb je 2 keuzes dat is of je toestel terug sturen of je telefoon rooten waarbij je volledige toegang krijgt tot alle functies van je telefoon en ze dan verwijderen.

Ik zou dan toch voor de eerste gaan als je niet ervaren bent met het rooten van telefoons en de meerwaarde ervan ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

of je gaat naar instellingen-privacy-standaardgegevens herstellen, dan ben je echter wel álle apps kwijt en instellingen ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je zou eens even moeten kijken in je android market. Daar klik je op mijn apps en daar kan je ervoor kiezen hem te verwijderen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding