Bestaat er een app waarmee je gratis kan bellen met android?

Bestaat er een app waarmee je gratis kan bellen met android? Ik heb een htc wilddfire S. En kan je dan ook bellen naar een iPhone? En het liefst gratis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja die bestaad. Ga met je smartphone naar omegle.com en typ daar het nummer in dat je wilt bellen. En niet vies doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je internetverbinding hebt Skype
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tango is ook voor android beschikbaar. Ik heb het op m'n iPhone en is dus ook geschikt om van een android toestel naar een iPhone te bellen. Plus het is gratis :)