Heeft iemand ervaring met de iPhone 4 verbindingsproblemen?

Mensen met problemen met de verbinding maar ook mensen die zeggen van: "Verbindingsproblemen?! Ik heb dat helemaal niet!" Ik wil beide kanten horen, omdat sommige mensen zeggen dat het alleen maar in Amerika is en niet in Nederland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Er heeft laatst een stuk in de elsevier gestaan over Apple, waarin ook werd aangegeven dat er schijnbaar technisch iets niet goed is waardoor het bereik met name voor linkshandigen laag is. Dit heeft dan te maken met het afschermen van het signaal door de hand. Steve Jobs (topman Apple) heeft daarvoor zijn excuses aangeboden

Een echte apple adept die ik laatst sprak gaf aan, dat de excuses zijn geweest onder de druk van de media, en dat de Iphone 4g een goed product is.

Persoonlijk geen ervaring dus, maar dat is wat ik uit mijn omgeving en de media weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook op mijn iPhone 4. De beruchte deathgrip. Én ik bel ook links, maar is een kwestie van jezelf aanleren de iPhone anders vast te houden. Bovendien krijg je er een gratis case of bumper-case bij. Als je je Iphone 4 registreert via iTunes, kan je een app downloaden waarin je kan aangeven welke case je wilt hebben. Eigenlijk een dooddoener voor zo'n duur apparaat, maar eerlijk is eerlijk, het is verder een schitterend ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er absoluut geen last van, de iPhone werkt perfect, misschien als je 'm verkeerd vast houdt dat je er verbindingproblemen zijn, maar je kan er ook een mooi hoesje voor krijgen, dan is het ook opgelost.
De iPhone 4 is de mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gehad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle telefoons hebben dit probleem. Je kunt het vergelijken met een draagbare radio waar zo'n sprietantenne op zit. Als de antenne verkeerd staat, heb je een slechte ontvangst, draai je de antenne een beetje, dan is het weer goed. Hetzelfde gebeurt als je op een bepaalde manier voor de antenne gaat zitten. Wordt de ontvangst dan slechter, dan kun je dit oplossen door van plaats te veranderen. De wordt interferentie genoemd.
Alle telefoons vertonen een verzwakt signaal als je de telefoon op een bepaalde manier vast houdt. Je stoort de ontvangst dan waardoor die interferentie optreedt. Een zwakker signaal is het gevolg.
Bij de iPhone 4 is het probleem slechts bij een handje vol mensen aanwezig. Verreweg de meesten hebben nergens last van. De iPhone 4 is absoluut de beste smartphone die momenteel te koop is. Niet alleen is het een heel mooi apparaat, een betere smartphone zul je niet vinden.