De naam weet ik niet maar je moet hem er wel voor jailbreaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de Android Lock XT en alleen te verkrijgen via een jailbreak. Heb je al een jailbreak? Voeg dan de source: cydia.xsellize.com toe. En zoek dan bij de zoekfuntie Androidlock XT en kies de tweak met de X ervoor. Ga na het installeren naar instellingen en scroll naar beneden. Daar kom je hem vanzelf tegen, en daar kan je je eigen code instellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx maar hoe edoel je de tweek met de x ervoor kan je me een screenshot geven ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want ik krijg 3 bij 3 en hij heeft 4 bij 4 en kan me twee vingers tegekijk