Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik het beste doen bij een overleidingsgeval met een abbonemenent voor Galaxy S2, terwijl ik de S2 wil houden?

- De mobiel kreeg je gratis bij het abbonemenent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
704
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overleidingsgeval? Bedoel je een sterfgeval? Iemand is gestorven en jij wil het abbo en de telefoon overnemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het erg verkeerd om nu te zeggen: De loodgieter bellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik plijt ook voor de loodgieter (*)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is toch al voor betaald??? Dus mag je gewoon houden... Is toch niets meer waar voor de provider.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De provider bellen (leg de situatie uit) en zeg dat je het contract over wilt nemen, wil je dat niet dan kan het contract opgezegd worden en zullen ze je de optie bieden om de telefoon over te kopen. Ik weet niet hoe het zit met het nalaten van spullen aangezien de overledene al een gedeelte van die telefoon heeft afbetaald dus het kan zijn dat ze moeilijk gaan doen daarover maar die kans acht ik klein.

Er word dan een prijs gemaakt voor je afhankelijk van hoe oud de telefoon is en hoeveel er al maandelijks van is "afbetaald" dmv het abonnement.

Sterkte,

Saludos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding