Mocht je niet de beschikbaarheid hebben over een Windows Phone, dan zijn er alternatieven. Voor iOS is Pages beschikbaar en voor Android zijn er verschillende soorten apps, een goede is Documents to go. Pages kost €8,99 en documents to go €14,99. Er zijn ook goedkopere versies beschikbaar. Een veel gebruikte gratis versie is Google Drive.

Een toetsenbord aansluiten op een smartphone kan meestal via een Bluetooth aansluiting. Ik zou echter voor dit soort werk eerder een 'gewone' computer of iPad aanraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een windows-phone hebt, dan kun je prima met word werken.

Verder bestaan er inderdaad ook toetsenborden die via bluetooth kunnen worden aangesloten op je smartphone.