hoe kan het dat mijn iphone rare contacten toevoegd die ik niet ken?

Mijn iphone voegt allemaal contacten toe die ik zelf niet heb toegevoegd en ik ken ze ook niet. maar er komen elke dag nieuwe ofso en dan moet ik ze steeds weer verwijderen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staan je contacten misschien in een cloud die je met mensen deelt? Een vriendin van mij deelt namelijk al haar contacten met haar ouders waardoor zij soms ook ineens onbekende mensen er in heeft staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou kunnen, want ik had eerst ook altijd foto's van vreemde mensen maar dat heb ik nu uitgezet. Weet je misschien waar je die cloud uit kunt zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ik heb net gekeken of ik iCloud aan had staan maar die staat al uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je misschien je telefoon gekoppeld aan je facebook of google account?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee volgens mij niet, hoe kun je dat zien?

Antwoorden (1)

Wellicht heeft het te maken met autosync functie binne je facebook of een ander social media app.
Denk aan facebook met zijn eeuwige 'mensen die je misschien kent' gezeur...en '1 gezamelijke vriend' nonsens.
Probeer daar maar eens wat instellingen te veranderen...ik denk dat je probleem dan op te lossen is.
Succes.