wat is naast Twitter for android en Tweetdeck een goede twitter app voor android? (htc)

Uitgaande van goede recensies in de market. En war ook niet veel geheugen kost.

Toegevoegd na 1 uur:
En ook een waarmee je verschillende accounts kan toevoegen en kan gebruiken (3 accounts)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf gebruik ik de volgende applicaties
- TweetCaster
- twicca

Toegevoegd na 1 uur:
In TweetCaster kan je 3 account's beheren. Dit is niet mogelijk in twicca.

Voor meerdere account's is 'HootSuite' ook het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik Hootsuite. Daar kan je verschillende accounts, en ook nog facebook, 4square en linkedin accounts mee gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
twitdroyd 'dat gebruikt mijn moeder btw.
P.s het is geen twitdroid want die is minder.
Of ubersocial (ongeveer het zelfde)

Toegevoegd na 1 minuut:
http://ubersocial.com/android/

en er staat ook welke functies op de website moet je ff doornemen. Er staat ook volgens mij meer accounts beheren.