Waar kun je je telefoon-scherm het beste en goedkoopste laten repareren?

Mijn iPhone (6) scherm is kapot gegaan omdat ie gevallen is.
ik vraag me nu dus af of iemand weet waar je het beste en goedkoopste je telefoon-scherm kan laten maken. Het liefst zo goedkoop mogelijkk:) (tot 115 of 120 euro als het kan)
Alvast bedanktt:D

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als hij gerepareerd is ; goede beschermfolie er op (liquid glass) en in een hoesje dat ding !! Die krengen zijn DUUR en waard dat je er beter op past. Vallen kan altijd gebeuren, maar zorg dan in elk geval dat-ie berschermd valt ;-) Mijn dochter heeft vorige week haar Iiphone van de -stenen- trap laten stuiteren....schade : nieuwe beschermfolie ;-) . Echt, de folie was gebarsten, maar het scherm nog heel. Waanzinnig spul is dat. https://www.bol.com/nl/l/screenprotectors/N/8131/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat heb ik erop zitten, voor het geval hij NOG verder stuk gaat. Als hij straks gemaakt is neem ik weer een boekcase en een beschermfolie. Heel erg bedankt :)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt best prijzen op https://www.gsmerz4u.nl vergelijken.

Antwoorden (2)

De goedkoopste die ik kan vinden is bij Mediamarkt ; 119 euro.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/smartphoneschermreparatie.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Of dat ook het beste is durf ik niet te zeggen ; het beste is natuurlijk Apple zelf, maar daar betaal je minimaal het dubbele. Wel schijnt het zo te zijn dat alleen Apple originele onderdelen levert, maar daar kan ik zo 123 geen betrouwbare bron voor vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt je iPhone 6 laten repareren door Terello. Kosten zijn € 109,95 en daarvoor komen ze ook nog bij je langs om hem ter plekke te repareren.