maakt hij altijd verbinding?

Ik heb sinds gisteren een lg gt540(mobiel) en daarop heb ik android daarmee heb ik angry birds gedownload maar nu moet ik hele tijd naar de appshop om hem te spelen. en kan ik hem ook spelen zonder wifi of internet verbinding?

Toegevoegd na 58 seconden:
Kan ik hem ook spelen zonder naar de app shop te gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, dat kan maar heb jij wel de goeie versie gedownload ? op mij lg doet ie het wel .. meschien moet je kijken voor een andere versie (dan kan het ook zonder internet) groetjes en sucses