Hallo, weet iemand hoe je met ene Acer Liquid E2 alleen wifi kunt gebruiken? Dat je buiten wifi echt niet op internet kunt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zet bij je provider je data uit

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen. Onder het kopje "DRAADLOOS EN NETWERKEN" tik je op "Mobiele netwerken", zodat het van AAN naar UIT schuift. Ook kun je je notificatiebalk gebruiken door deze naar beneden te slepen en op het juiste icoontje te tikken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie, nu is het bij mijn acer mobiel zo dat er bij het bovenstaande uitschuifmenu geen icon of iets dergelijks staat met 'mobiele netwerken'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De notificatiebalk is dat uitschuifmenu. Als je daar geen icoon kunt vinden waarmee je de verbinding met het mobiele netwerk uitschakelt, dan kun je naar je instellingen gaan. Open de lijst met alle apps en blader naar Instellingen. Volg dan de procedure die ik hierboven beschreef.
FN + F2 om te toggelen