hoe kan ik de laatste update van Android. op me Sony Xperia Z ongedaan maken zonder het toestel leeg te maken?

Sins die update van me Sony Xperia Z vind ik heb iets achteruit gegaan hij is wat slomer geworden sins dien ik wil hem een versie lager zetten weer

Toegevoegd na 3 minuten:
Na de update werd me toestel langzamer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is mogelijk, dat soort dingen noem je : DownGraden, net als upgraden maar dan tegenovergestelde, het is wel illegaal... Ik neem aan dat uitleg op deze staat www.xda-developer.com
LET OP
Dat soort dingen, slagen niet altijd! Je telefoon kan worden bricked! (figuurlijk versteend)
Doe alleen dit, als je er verstand van hebt .