Mijn ipod gaat niet meer Aan. Hij blijft de hele tijd hangen op het apple icoontje als je hem aanzet hoe fix je dat?

Ik heb wel jailbreak, evasi0n versie weet ik niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

stap 1. zet je ipod volledig uit, dus houd de homebutton en de on/off button een aantal seconde ingedrukt totdat je ipod een zwart scherm geeft
stap 2. sstop je usb kabel in je computer, NOG NIET IN JE IPOD. als hij in je computer zit dan houd je je homebutton 5 seconde ingedrukt. blijf drukken en doe ondertussen je kabeltje ook in je ipod
stap 3. nu verschijnt er op je ipod een plug in itunes scherm
stap 4. klaar :)

ik hoop dat het helpt ;)
je homebutten is de knop onder met het vierkantje. de on/off button is de knop waarmee je je ipod vergrendelt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het beste de JailBreak er afhalen mogelijk wilt de JailBreak niet meer opstarten. Als je jou Ipod / Iphone wilt herstellen open je iTunes en dan doe je gewoon kiezen voor apparaat herstellen.

Suc6 :)