Heeft de iPhone geen spellingscontrole?

Bijv in de GV app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Case closed !

Het beste antwoord

Tuurlijk wel! Je moet naar instellingen -> algemeen -> toetsenbord en dan spelling controle aanzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Done!

Andere antwoorden (1)

Ja hoor.
Mijn iPhone wel en ook in deze app.
Op het moment dat ik dit typ is de spellingscontrole ook automatisch woorden aan het vormen voor ik uitgetypt ben en dan hoef ik alleen op spatie te drukken en het woord staat er dan vanzelf.
Ik heb daar niets voor hoeven instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoe komt het dan dat het zo vaak gebeurt dat er vreemde (zelfs niet eens bestaande) woorden in met een iPhone getypte bijdragen op GV staan, en de gebruikers dan altijd reageren dat de autocorrectie dat er neerzette? Net alsof zij er geen controle over hebben en het apparaat z'n eigen gang gaat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd. Ik ben wel benieuwd hoe ik t aan kan zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevonden! Ik weet nu ook waarom ik het niet gebruikte: het werkt namelijk niet heel erg fijn :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Amadea
Dat klopt hoor.
Woorden die je zelf gebruikt worden automatisch toegevoegd aan je spellingscontrole.
En dan staan er ook foute woorden tussen.
Dus ja,zo kan je toch fouten maken in een zin.
Best raar dat dit zo werkt.