Hoe snel daalt de prijs van een iPhone 3Gs?

Nu de iPhone HD onofficieel is aangekondigd, gaan de prijzen van de vorige iPhones natuurlijk naar beneden. Ik ben al een tijdje op zoek naar een iPhone 3Gs, maar als student wil ik daar zeker geen 30 euro per maand aan uitgeven. Mijn abonnement (7,50 per maand), plus misschien ooit nog internet, is vele malen goedkoper dan het iPhone abonnement.
Zo ben ik dus op zoek naar een losse iPhone 3Gs. Wanneer zullen die prijzen dalen? En dan vooral in de winkel of op Marktplaats e.d.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

In Nederland kun je formeel geen Iphone kopen zonder dat dure abonnement. Gelukkig zijn ze te hacken, en die worden dan ook vaak op Marktplaats aangeboden, dan kun je ook simkaarten van andere providers dan T-Mobile erin stoppen.
Of je moet even naar België gaan, daar worden wel officiëel simlockvrije Iphones verkocht. Maar Apple zorgt ervoor dat ze schaars zijn, dus eerst even bellen naar de winkels.
AWM
14 jaar geleden
In de winkel zullen de prijzen niet of nauwelijks dalen. De vraag blijft er toch wel en dit soort high end design techniek heeft gewoon een hoge inkoopsprijs.
Op marktplaats ed zal de prijs ook nog wel aardig hoog blijven. Reken zeker op 200 euro voor een 3G of meer voor een 3GS. De simpele techniek van vraag en aanbod (aanbod is groot, vraag is gigantisch).

Helaas zit je met een iphone gewoon nooit voor een dubbeltje op de eerste rang. Hoe graag je het ook zou willen.