Kun je met android ook gewoon je tv bedienen?

Ik zag laatst een universele afstandsbediening voor android telefoons. Ik heb zo'n ding, dus ik ben gaan zoeken in de market.
Hier kwam ik echter alleen bedieningen tegen voor mediaspelers op de computer ( waarvan ik me afvraag wat je daar in godsnaam aan zal hebben ).

Aangezien je tegenwoordig al voor 1 euro de meest simpele afstandsbedieningen kunt kopen, dacht ik, dat zullen ze dan ook vast wel in zo'n android telefoon kunnen zetten...

Weet iemand of hier een applicatie voor bestaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heeft een Android telefoon Infrarood? Dat heb je nodig voor een tv te bedienen.