kan je de Samsung star s5230 gebruiken als een goede MP3speler?

Ik wil graag weten hoeveel nummers er dan ongeveer op kunnen (als je het geheugen hebt uitgebreid), want op mijn oude samsung konden er maar 100 nummers in de MP3-speler, dus dat werkt niet echt lekker. Kan iemand mij advies geven? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het standaard geheugen is 50mb hier kun je niet veel nummers op kwijt, maar het is uitbreidbaar tot 8GB.
op 8GB kun je heel veel nummers kwijt momenteel heb ik 10albums van circa 400 nummers, en ik verbruik nu zo'n 1,5GB