Waarom valt mijn Samsung Galaxy S plus i9001 telkens uit?

Ik heb een Samsung Galaxy S plus i9001 en ik ben net terug uit het buitenland. Ik wilde mijn internet dus weer aanzetten, maar er staat dat het geselecteerd netwerk niet beschikbaar is (het is van Simpel). Ik kan dus alleen op Wifi. Maar als ik op mijn mobiel zit dan gaat hij elke paar minuten uit en start hij opnieuw op. Als ik niet op mijn mobiel zit dan gebeurd dit ook! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd de batterij opnieuw erin te stoppen?

Antwoorden (3)

Hoii,

Ik heb zelf een samsung galaxy ace, en die valt ook telkens uit... Mn tante heeft het ook. En waarom is nog steeds niet duidelijk. Misschien een optie om je telfoon te resetten? Alleen dan ben je wel al je apps en contacten weg....

Toegevoegd na 1 minuut:
**ben je al je apps en contacten kwijt**
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang dat je hem terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen (hard-reset), dit wist ALLES dus al je apps, contacten en smsjes ben je kwijt. Voor de zekerheid ook even je microSD kaartje en simkaart eruit halen.

Zo doe je een hard-reset:

1. Druk in het begin scherm op MENU en tik op Instellingen.
2. Schuif omlaag over het scherm en tik op Privacy > Standaardgegevens herstellen.
3. Tik in het scherm Standaardgegevens herstellen op Telefoon opnieuw instellen en tik op Alles wissen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er twee dingen die fout kunnen zijn. De eerste: er zit een draadje los die soms contact maakt. De tweede: Een instelling, namelijk de sluimermodus die kan je instellen na hoeveel min. Of sec. Hij uit moet gaan. Als het de eerste optie is dan zou ik met je mobiel teruggaan.
Bronnen: