Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een app waar je je trainingen kunt in opslaan, en daarna kunt doorsturen naar bijvoorbeeld je trainer?

Ik zou telkens willen opslaan wat ik van training heb gedaan, hoe lang de training was, waar ik heb getraind... Een soort van trainingsschema dus.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
887
Ritsuka
9 jaar geleden
je hebt nu 2 soorten antwoorden, gaat het nu om iets als hardlopen of trainen in de sportschool?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt Fitocracy, dit is een site en ook een app.
Je maakt een account en dan kun je precies invullen welke oefeningen je hebt gedaan op een bepaalde dag. Je kunt dan in de omschrijving van de training de overige informatie zetten die je wilt opslaan.
Als je trainer ook een account heeft daar, kan hij je toevoegen aan de vriendenlijst en zo automatisch zien wat je allemaal gedaan hebt.

Het leuke aan Fitocracy vind ik dat je ook punten en medailles krijgt voor je prestaties, je kunt level up gaan :)
En je kunt gelijk zien wat je voortgang is bij een bepaalde oefening, bijvoorbeeld gewicht dat je squat.
(Lees meer...)
Ritsuka
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Runkeeper slaat dat ook op dmv gps en meet je snelheden etc-locatie, ik weet niet of dat is wat je zoekt. Je kunt ook handmatig een tekst erbij zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
maar dat is volgens mij alleen voor dingen als hardlopen en fietsen, en niet trainingen in de sportschool

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding