Hoe moet je de snoozetijd op je iPhone 3G aanpassen??

Bij mij staat het om de 10 min maar ik wil het veranderen naar 5 min.
Het het weleens een keer gedaan maar ben het alweer vergeten...

Toegevoegd na 24 minuten:
Weet eigenlijk niet meer zeker of ik het weleens heb veranderd want ik kan het echt nergens terugvinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dit kan inderdaad niet. Wat je wel zou kunnen doen is een andere wekker downloaden in de app store. Bijvoorbeeld waken shake (gratis) zou je kunnen downloaden. Hier kun je zelf een snooze functie instellen.