Mijn mobiel start steeds opnieuw op, wat kan ik daar aan doen?

Mijn mobiel start steeds na een tijdje weer opnieuw op. Ik heb hem niet laten vallen en hij is ook niet in het water gevallen, dus dat kan het niet zijn. Ik heb een Samsung S3 mini. Hoe kan dit ? En wat kan ik er aan doen?

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik ben al naar de Media Markt geweest. Ze hebben mijn mobiel getest, maar daar kwam niks bijzonders uit. Ze hebben alle apps bijgewerkt. Maar hij blijft maar opnieuw opstarten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had dit ook met mijn vorige mobiel, de LG optimus L5.
Ben heel benieuwt naar een antwoord!
Ritsuka
9 jaar geleden
Doen Samsung telfoons wel vaker,die van mijn vriend en mij ook, hij heeft de S2, ik de S1.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Accu er al uitgehaald en opnieuw ingedaan?
Soms ligt het aan de apps inderdaad; het kan helpen door sommige apps te verwijderen en pas weer te installeren als je je telefoon opnieuw hebt opgestart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer je hem wel had laten vallen, was je probleem opgelost. Ook na een flinke klap met een hamer weet je vrij zeker dat hij niet meer zal opstarten (:+=))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hierbij een wat ernstiger reactie. Dit probleem heeft mijn vrouw ook gehad; het bleek dat haar mobieltje (in een tas met wat andere spullen) werd opgestart als iets anders tegen de knopjes drukte. Probeer dus om dit als oorzaak van het probleem uit te sluiten. Gebeurt het opnieuw opstarten ook, wanneer je het apparaat gewoon op een tafel legt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het opnieuw opstarten gelijk achter elkaar of is er een pauze ertussen dat je bijvoorbeeld eerst nog je PIN in kan voeren en dan nog even gebruik kan maken van je mobiel ?
P.S. : Mediamarkt raad ik af
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1 .Zelfs als ik hem gewoon op tafel heb liggen start hij steeds opnieuw op. Helaas.
2. Er zit een pauze tussen van soms wel een uur. Het verschilt heel erg. Eerst duurt het een uur. Daarna duurt het nog niet eens 2 min.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ga terug naar de winkel en vraag het

Antwoorden (1)

ikzelf heb dit ook gehad
Bij mij was het een soort grote totale back-up waarbij mn foon gescand werd op virussen en alles
Dit kun je simpelweg uitzetten bij de algemene instellingen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je? Android heeft standaard geen antivirus.