hoe kan ik itunes in stellen voor andere gsm?

ik heb itunes op mijn macbook staan maar mijn ipod is kapot en ik heb nu een gsm (samsung s3) waar ik mijn liedjes op wil zetten maar dat gaat niet omdat hij nog ''ingesteld staat'' op mijn andere gsm
hoe moet ik dat veranderen?
of moet ik itunes verwijderen en er opnieuw op zetten? maar hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iTunes in combinatie met een Samsung S3? iTunes is slechts een Apple store en één grote sync bibliotheek dat volgens mij alleen werkt met iOS apparaten...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@slamd dat klopt.
Osx en samsung gaat niet samen

Het beste antwoord

Hey beingyourself,
iTunes is gemaakt voor iDevices, dus alles van Apple.
Je kunt dus niet vanaf iTunes liedjes op je Samsung zetten.
Als er een "SD-Kaart" in je Samsung zit, kun je met het USB-kabeltje/Oplaadkabeltje, de muziek zo op je mobiel zetten!
Dat gaat als volgt:
Sluit je mobiel aan
Open "computer"
Dubbel klik Samsung S3 (staat misschien aangegeven als draagbaar device of iets van dergelijke strekking)
Dubbel klik Music/muziek
Zoek nu je muziek (.mp3 bestanden) op en sleep ze over naar het mapje Music/muziek op je telefoon.
Vragen? stel ze.

Groet,
MarcelRijk