Foto's op mobiel in het album 'DCIM' ineens verdwenen, hoe kan ik ze terughalen?

Sinds gisteren zijn er ineens een paar (belangrijke) foto's verdwenen op mijn Samsung Galaxy S2. Al de foto's zaten in de zogeheten map 'DCIM'. Ik heb de foto's een paar maanden geleden van mijn PC naar mijn mobiel verplaatst, de foto's kon ik bekijken op mijn mobiel in de galerij in de map 'DCIM'. Al de andere foto's staan wel nog gewoon op mijn mobiel. Heel het album was plots weg, ik zou het per ongelijk verwijderd kunnen hebben, hoewel ik me dat eigenlijk niet kan indenken. De foto's staan niet meer op de PC. De PC is helaas gestolen tijdens een inbraak terwijl we op vakantie waren. Ik heb al verschillende recovery programma's geprobeerd, geen van die kunnen mijn foto's vinden/voor de dag halen. In mijn mobiel zit geen SD kaartje.

Zou iemand mij kunnen helpen met het terughalen van de foto's?
Alvast Bedankt.

Met vriendelijke groet,
Harm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Misschien lukt het met het gratis programma recuva, daarmee heb ik zelf ook al verscheidene malen bestanden en foto's teruggehaald.
Ik betwijfel dat het zal gaan op een extern apparaat waar niet eens een SD kaart inzit maar het is het proberen waart.