Hoe gaat mijn iPhone snel leeg?

Ik moet mijn iPhone leeg hebben om hem op te laden omdat anders de batterij "lui" wordt. Maar hoe gaat hij nou het snelst leeg? Game spelen? Video aanzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Worden batterijen tegenwoordig nog steeds lui? Ik dacht dat ze dat al 10 jaar geleden hadden verbeterd.

Antwoorden (8)

Camera veel gebruiken, locatie voorziening gebruiken, zoals GPS, scherm helderheid op zijn hoogst, veel gebruiken, 3G aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad spelletjes spelen, hoge helderheid, en je kunt ook muziek luisteren. Dan gaat het ook snel leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bluetooth aanzetten en filmpjes/foto's maken, spelletjes spelen, of een sms-vriend(in) zoeken voor de komende uren :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helderheid op 100% en filmpjes kijken op YouTube, hierdoor gaat de batterij erg snel leeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door wat deze mensies zeggen, of dat je hem te lang onnodig in de oplader laat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel applicaties aanhebben zuipt het meest batterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek aanzetten en het geluid uit (doe ik ook altijd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
email veel gebruiken videos en internet