Ik ben jarig, met de MCDonalds app zou ik een cadeau krijgen, wel melding gehad, maar nergens te vinden wat ik krijg. Wie kan mij helpen?

Ik ben vandaag jarig en ik zou van de MCDonalds dus een verrassing krijgen, omdat ik de app heb. Ik kreeg vanmorgen een melding en heb hier op geklikt, vervolgens zie ik gewoon het startscreen van deze app. Wie kan mij helpen en vertellen waar ik mijn verrassing vind?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10K
bamibal
9 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eeeh...pardon ?? Over welke leeftijd praten we hier ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat maakt dat uit? de mcdonalds app is 16+ dus heeft niks met leeftijd te maken hoor..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Serieus ???? Okee....

Antwoorden (1)

Bij kortingsbonnen kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan. Daar staan nog steeds dezelfde bonnen als er al stonden..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel heb ik 1 bon meer dan vrienden, 9 chicken mcnuggets, maar wel voor 2,50... normale prijs met de bon